Subject: FW: Kaubandussektori küsimus seoses NIS2 direktiivi ja E-ITS nõuetega
From: "MKM info"
To: "MKM info"
Date: Mon, 6 May 2024 15:49:33 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 6, 2024 3:37 PM
To: Raavo Palu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kaubandussektori küsimus seoses NIS2 direktiivi ja E-ITS nõuetega

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan teile Kaupmeeste liidust. Meieni jõudis info, et NIS2 direktiivi
on Eesti üle võtmas läbi KÜTS´i. Kas see tähendaks, et kaubandusele
tekiksid E-ITS nõuded, kuna need on KÜTS´i sisse planeeritud? Juhul kui
antud teemaga tegeleb mõni teie kolleeg, siis palun meid temaga kokku
viia. Seni ei ole kaubandussektorit NIS2 direktiivi ülevõtmise
aruteludesse kaasatud, aga suured jaeketid on juba asunud uurima, mida see
nende jaoks võiks kaasa tuua ja soovivad protsessis kaasa rääkida.

Tervitades

Nele Peil

Tegevjuht

Eesti Kaupmeeste Liit

Kiriku 6, Tallinn 10130

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mob +37256 634 434

https:// <http://www.kaupmeesteliit.ee/> www.kaupmeesteliit.ee